Hos Atredo.no får du en utvidet returrett, som gir deg 365 dager til å angre ditt kjøp.
Er du av en eller annen grunn ikke fornøyd med ditt kjøp, kan du returnere varene innenfor 365 dager.
Hvis du velger å returnere en vare, og årsaken til returnering ikke er en feil fra Atredo.no sin side, står du selv for returkostnadene.
Produktet skal være intakt og i ubrukt stand, og du bes vennligst sende den tilbake igjen i originalemballasjen som er i ubeskadiget tilstand. Vi refunderer ikke pengene for brukte eller skadede varer.
Bemerk, av hensyn til matvaretrygghet tar vi ikke matvarer i retur.
Hvis du vil returnere en eller flere varer, må du først fylle ut et skjema med varene du vil returnere. Dette sikrer at vi har riktig informasjon fra deg.
FYLL UT SKJEMAET HERSens oss de varene du ønsker å returnere – samt ditt ordrenummer i pakken.
Er din vare defekt, eller har du en annen reklamasjon, så bes du alltid kontakte oss før du sender vare i retur.
Kontaktinformasjon:
Tel: 23 96 61 87
E-mail: info@atredo.no
Pakk varen ordentlig og husk å legge ved et notat med ordrenummeret.
For å få pakken smidigere gjennom tollen, er det viktig at du skriver følgende på utsiden av pakken:
Du kan enkelt kjøpe en returlapp hos oss (Pris 175 DKK ~ 245 NOK) til bruk ved returnering av varer som er kjøpt hos os (vi bruker Bring).
Utgiftene ved tilbakelevering betales av kunden, med mindre returneringen skyldes en feil fra Atredo.no´s side.
Du kan skrive ut returlabelen på en vanlig A4-printer. Etter dette setter du labelen forsvarlig fast på pakken uten å dekke tekst og strekkode. Og så er du klar til å levere pakken til Bring ved et utleveringssted eller en pakkeboks.
Returlapp kjøpt gjennom oss, må innleveres hos Bring.
Varer som returneres til Atredo.no pr postoppkrav, vil bli nektet mottatt. Pakker sendt til utleveringspunkter, vil ikke bli hentet. Pakker sendt rekommandert vil mottas, men utgifter for dette vil ikke bli dekket. Atredo.no dekker vanlige forsendelseskostnader ved tilfeller av godkjent reklamasjon – det gjelder ikke brev sendt rekommandert, pakker med forsikring og lignende tilleggstjenester.
Vi behandler din returpakke innenfor 4-8 hverdager.
Din betalingsløsning avgjør hvor raskt pengene er i retur hos deg.
Bring Warehousing AS
Terminalen 4
NO-3414 Lierstranda
Varer som returneres til Atredo.no pr postoppkrav, vil bli nektet mottatt. Pakker sendt til utleveringspunkter, vil ikke bli hentet. Pakker sendt rekommandert vil mottas, men utgifter for dette vil ikke bli dekket. Atredo.no dekker vanlige forsendelseskostnader ved tilfeller av godkjent reklamasjon – det gjelder ikke brev sendt rekommandert, pakker med forsikring og lignende tilleggstjenester.
For å få pakken smidigere gjennom tollen, er det viktig at du skriver følgende på utsiden av pakken:
Vi behandler din returpakke innenfor 4-8 hverdager.
Din betalingsløsning avgjør hvor raskt pengene er i retur hos deg.
Ønsker du pengene i retur, så vil pengene alltid føres tilbake via samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøp. Hvis det ikke er mulig, vil vi kontakte deg for kontonummer.
Angreretten kan kun brukes hvis varen leveres tilbake i helt samme stand. Angreretten bortfaller hvis du bruker varen, eller behandler varen på en måte som ødelegger varens salgsverdi.
Ved kjøp av eksempelvis sykler og batterier er den originale emballasjen alltid en vesentlig del av varens verdi. Emballasjen skal derfor sendes med returen, for at betingelsene for angreretten skal være oppfylt.
Produktet skal være intakt og i ubrukt stand.
Du kan også angre kjøpet ved å nekte å motta varen.
Du kan bytte en vare du har mottatt mot en annen modell, farge eller størrelse. Du returnerer ganske enkelt varen(e) du vil bytte
Hvis du ønsker å bytte til en annen vare, må du først returnere den kjøpte varen, for så å gjøre en ny bestilling på varen du ønsker. Vi tilbakebetaler pengene for den refunderte varen når vi har mottatt den.
Er din vare defekt, eller har du en annen reklamasjon, så bes du alltid kontakte oss før du sender vare i retur. Hvis du kontakter oss før du retunerer varen, vil vi lage en returlapp til deg slik at du slipper den kostnaden.
Vi betaler ikke penger for emballasje.
Noen produkter har spesielle regler for reklamasjon, som kan sees nedenfor.
Hövding 2+3
Vi har samlet ofte stilte spørsmål om Hövding 3 her: Har du problemer med din Hövding 3?
Bkool hometrainere
Alle henvendelser gjeldende reklamasjon av en Bkool hometrainer, må foregå direkte med Bkool. Deres serviceinnstilte kundeservice sitter klar til å hjelpe deg videre via denne linken: https://support.bkool.com/hc/en-us. og svarer innenfor 24 timer.
Vi gjør oppmerksom på at kommunikasjonen med Bkool må foregå på engelsk eller spansk. (Vår egen kundeservice hjelper deg gjerne, såfremt du har vanskeligheter med å kommunisere på disse språk).
Wahoo
Alle henvendelser gjeldende reklamasjon av en Wahoo hometrainer, må foregå direkte med Wahoo. Deres serviceinnstilte kundeservice sitter klar til å hjelpe deg videre via denne linken: https://eu.wahoofitness.com/contact, og svarer innenfor 24 timer.
Vi gjør oppmerksom på at kommunikasjonen med Wahoo må foregå på engelsk. (Vår egen kundeservice hjelper deg gjerne, såfremt du har vanskeligheter med å kommunisere på engelsk).